♥ City teens ♥
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

♥ [،، welcome زائر in City teens ،،] ♥

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

مهم جدا اقرئيه كامل يا مديرة

كاتب الموضوعرسالة
ملاك الكون
عضوهـ
عضوهـ
ملاك الكون

تقييم العضو : 200

مهم جدا اقرئيه كامل يا مديرة  Empty
مُساهمةموضوع: مهم جدا اقرئيه كامل يا مديرة    مهم جدا اقرئيه كامل يا مديرة  Emptyالسبت يونيو 11, 2011 6:12 am

بنات انا عندي افكار ممكن نعملها للمنتدى
1 نحط قسم للمول وكل بنت تعملها مول فيه تحط بضايع ومعاها اسعار يعني صورة فستان وجنبية 50 جنية مثلا وبعدين بنت تيجي تروح على الانترنت تاخد صورة خمسين جنية وتنسخها وتحطها في الصفحة بتاعت المول وتقول انا عايزة الفستان دا اتفضلي فلوسك
2 نحط قسم اسمو كرسي الاعتراف ومثلا نعمل الحلقة الولى فلانة اهلا وسهلا في كرسي الاعتراف اسمك الحقيقي ايه ؟؟ وكام عمرك ؟؟ بتحبي اعضاء المنتدى ولا لا؟؟ مين اكتر وحدة بتكرهيها في المنتدى .....وشكرا بس والبنت تجاوب
3 في بوابه المنتدى نحط قسم افضل عشرة اعضاء في المنتدى من حيث عدد المساهمات
4 ودا لحظتو في كل المنتديات الا منتدانا انو الاعضاء مش بس بيكتبو 3 مواضيع والمشرفين بس 5 كدا المنتدى هتكون مواضيعه اقل ولو حد بيضور على موضوع ممكن يلاقيه في منتديات اخرى لانو منتدانا هتكون مواضيعة شويه وممكن الموضوع مش عندنا وحدة كانت عايزة تحطو بس مش مسموح فممكن تخلي المواضيع نكتب على كيفنا يا فراشة الاسلام

اتوقع اني اتماديت في الطلبات بس دا كلو كان عشان تحسين المنتدى وسوري يا مديرة

مهم جدا اقرئيه كامل يا مديرة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مسلسل سندريلا كامل بجودة عاليه